Jumaat, 28 Oktober 2011

bosan - bosan kan...

Salam..hai..wassup…
                Lama nyer aku tak uodate blog nie..rindu rasanyer…rindu bangat – bangat..huhuhu..
Kali ini aku nie aku nk berceloteh about myself n family..hahahhahahaha…dari mana aku nk mulakan yer…hmmm…sebenarnyer byk cter yg aku bgthu..tp biar aku ringkaskan lah…

                Cter first…ari tue aku ponteng sekolah sebab aku temankan nenek aku g hospital kat seremban..jauh tue…byk hospital kat Melaka, seremban gak aku g kan..haha..bukan per,nenek aku penah wat operation mata kat hospital seremban tue..tue sebab g sana lg…bila sampai sana, aku boring giler kowt..mak aku masuk wad temankan nenek aku..aku lak xsuka dok dlm tue, sebab terlampau sejuk sgt…so aku amik keputusan dok kat ruan menunggu yg ada kat luar tue…lama gak r tgu..4jam r katakan…naik panas jgak r punggung aku dok kat citu…dah dekat pukul 12 tengah hari, bru leh alik Melaka…sedih tol tau…dgn perut lapar..aku tahan je r…sampai Melaka…bila sampai umah bru mkn…perut aku siap wat break dance lg…huhuhu..and then, abis cter bahagian nie…

                Cter second about aku lak…lepas alik dr hospital seremban, aku gerak g kuala lumpur lak..naik kete paklong aku..aku dok kat belakang mcm bos..hahaha.paklong aku bwk teksi eksekutif utk hotel..masa nk g k.l tue..paklong aku ckp, dok belakang..aku terkejut r..so tanpa membantah aku dok r belakang…huhuhuhu..dlm perjalanan nk g k.l, tibe2 memebr aku antar msj akt aku dgn ucapan tahniah kat aku..aku rasa terkejut r..aku balas alik..napa ucap tahniah..dye kata dpt pointer yg mengagumkan..hah??owh..yeke???aku jawab  :  Alhamdulillah..amin..syukur  pada ALLAH S.W.T…lepas dye bgthu aku…aku terus col mak utk bgthu perkara yg menggembirakan itu..mak aku pun hepi…bilasampai d k.l, aku bgthu maklong n kak sedara aku..diorang pun hepi…ucap tahniah…aku hapi sgt2…hari tue….i’m happy…may god bless me forever….

                Cter third lak..pagi hari jumaat, loqman anak kak sedara kau, wat hal xnk g sekolah, katakana nyer  xnk g sekolah  dgn tok roslan…kalu x dyenk sambung tdo…xnk g sekolah…..so, loqman bgthu ibu dye dgn menyatakan bahawa, dye nk cik teha antar g sekolah…aku yg xtahu apa2 tibe tercengang ble dye ckp mcm tue..so, aku Tanya dye napa nk acik antar??jawapan dye, loqman rindu acik, dah lama xjumpa acik n acik xpenah antar loqman g sekolah…aku pun terkejut r budak yg bru umur 4taun leh bercakap mcm tue..terharu gler sbb aku rasa dihargai..hahahah..bangga sekejap…aku pun antar dye g sekolah…sampai depan pintu kelas dye…hahaahhaha..best gler antar dye….

               


Aku xtahu nk celoteh apa lg nie…penat dah menaip..aku cau dulu..nt ada masa aku celoteh lg…kat cini akt terterakan gambar loqman n aku di bawah nie….






Tiada ulasan:

Catat Ulasan

 
Template by Spirit at Code Quirks.
Images by Marie Keiyou. ©2009