Selasa, 20 September 2011

tah apa- apa tah...

                                 
Hidup ni berbagai rintangan yang datang...hampir setiap hari ada jer masalah yang datang..mengapa semua ini terjadi????aku xmengerti semua..pening kepala ini bila memikirkan nyer...aduh....tension arghhhh...aku tak mahu semua ini berlaku..tapi apa sahaja yang berlaku, aku terima dengan hati yang terbuka dan redha sahaja...aku hanya mampu bermohon pada yang maha esa bagi melindungi diri ku daripada apa sahaja bahaya yang bakal datang...
Kini aku sudah masuk 19 taun...taun nie aku menduduki peperiksaan yang paling besar lagi tue..iaitu S.T.P.M 2011...waduh2...lagi giler r aku dibuat nyer...hanya tinggal beberapa bulan jer...aku belum bersedia 100%..aku takut nak hadapi....hanya ini sahaja jalan  yang paling mudah untuk aku masuk ke alam university pada taun akan datang....



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

 
Template by Spirit at Code Quirks.
Images by Marie Keiyou. ©2009