Rabu, 18 Julai 2012

MuSiM dEmAm !!!

assalamualaikum w.b.t dan salam sejahtera kepada semua rakan blogger ku ini..

hmm...arinie mau coret mengenai demam..musim demam yang melanda segelintir masyarakat tak kira muda mahupun tua..padahal, aku yang kene demam teruk nie hah...teruk tahap gaban dah..sampai nk melakukan aktiviti harian aku pun tak dapat lagi..aku kene demam semalam petang lepas jer aku alik keje..semasam keje tue just kene selsema jer..tak teruk mcm sekarang...peh..menyakitkan seluruh tubuh ku nie...rasa mcm nak tercabut jer hidungku nie...selsema da darah..orang tua2 kata..tue panas dalam badan...alamaknya kurang minum air lah jawab nye....lg satu perangai aku nie..tak suka makan ubat..aku paling benci makan ubat..nak2 lak pil2 nyer besar2..peh...tersekasa tekak aku nk menelan nyer..tp apa akan daya..aku terpaksa menelannya jua utk mendapatkan kesihatan yang sihat seperti hari2 sebelum nya..

    aku tak tau nak membebel apa lg...sampai disini sajalah yang dapat aku bebelkan..wasalam...


                                        macam nie lah rupa orang demam....


selsema yang agak teruk..sampai hidung jadi merah..



nie tak suka makan ubat n kene paksa makan ubat juga..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

 
Template by Spirit at Code Quirks.
Images by Marie Keiyou. ©2009