Jumaat, 8 Jun 2012

today is friday !!!

salam jumaat kepada semua yang mengenali diri nie..

lama saya tak membebel kat ruangan blogger nie..ishh...rindu rasa hati nie..ahhaha.apo aku merepek nie aku pun tak tahu..hmm...apo topik ea untuk hari nie..jap saya pikirkan..hmmm..

the title is PART TIME WORK...

arinie aku wat part time kat kaunter MARA LINER ALOR GAJAH..sudah sekian lama aku tolong pakcik nie..bru nie aku wat part time..ahhah..aku masih ingat lagi..dulu time sekolah..balik jer sekolah, sementara tunggu bas nak alik umah dtg, aku selalu lepak kat kaunter nie..tolong pakcik tue jaga kaunter means tolong jual tiket kat pelanggan yang membeli nye for ke destinasi yang ingin dituju lah katakan...hahah..


but now, aku tlg pakcik nie for spend time yang dah TERLEBIH TERLUANG nie sebelum aku melanjutkan pelajaran ke peringkat ijazah tak lama lagi..just tinggal beberapa bulan jer lagi nie... so, arinie aku masuk keje pukul 12.30 tengahari, bcoz pakcik tue nk g solat jumaat..aku kena lah masuk bekerja kat situ..alhamdullillah, arinie aku menjual tiket dgn byk sekali..almaklum jelah..ari jumaat kan ari last for bekerja..so ramai owg nak alik ke KUALA LUMPUR..however, budak uitm kan dah masuk alik belajar, so ada yg amik kesempatan nie utk balik umah masaing2 utk berjumpa keluarga pada hari sabtu n ahad nie.....aku abis bekerja lak pukul 5.00ptg kang..sebab nyer ada aktiviti lain pulak pukul 5.00ptg n keatasnyer itu..ehheh..

okeylah kengkawan,sampai disini saya dapat coretkan ea..ada masa nt kita bertemu kembali..

jaga diri semuanyer..
ingat daku dlm doamu..
sayang kamu semua..

ASSALAMUALAIKUM W.B.T


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

 
Template by Spirit at Code Quirks.
Images by Marie Keiyou. ©2009